Administrativní podpora - nákupčí
Mělník
- administrativní činnosti spojené s chodem kanceláře GŘ- administrativa spojená se zadáváním objednávek kancelářských potřeb a ochranných pomůcek - zásobování , nákup surovin a materiálů z dovozu i z tuzemska dle pokynů obchodníků - ve spolupráci s personálním týmem objednávání školení BOZP, PO, VZV, vazačů břemen- kontrola dat související s vozovým parkem společnosti ( do 5 aut) Nabídka: - nabízíme zajímavou práci ve společnosti prodávající...
Přejít na nabídku práce
Nabídky práce v okolních městech
Podobné nabídky práce
Z domova / Písek 1 | Allianz pojišťovna Josef Procházka | Přidáno: 12. 12. 2024
Z domova / celá ČR, Nezařazeno | MANPOWER | Přidáno: 10. 12. 2024
Z domova / Česká republika | ManpowerGroup s.r.o. | 50 000 Kč - 55 000 Kč | Přidáno: 10. 12. 2024
Mělník | Koncept FAST s.r.o. | 15 000 Kč | Přidáno: 2. 12. 2024
Mělník | Koncept FAST s.r.o. | Přidáno: 27. 9. 2024